Director/a - Administrador/a per a centre d'avis de Jesús

Publicada: jueves, 18 de julio de 2024

Per inscriure's a aquesta oferta,
Per inscriure's a aquesta oferta, Inicia sessió, o si no estàs registrat/a, registra't com a candidat/a.

Codi


137-SLO-2024

Descripció


T'agrada cuida dels altres? Tens dots de lideratge? I tens vocació de servei a la comunitat? T'estem buscant!

Vacants


1

Tasques:

  • Responsabilitzar-se de la gestió del pressupost com a centre de cost en totes les seves fases.
  • Responsabilitzar-se de la despesa del centre i de les seves compres.
  • Gestionar el fons de maniobra del centre.
  • Coordinar i organitzar les àrees d'atenció indirecta així com el seu personal.
  • Controlar, coordinar i supervisar els serveis que presten les empreses contractades.
  • Efectuar la tramitació administrativa derivada de la gestió pròpia del centre.
  • Gestionar la facturació d'estades dels residents.
  • Formar part del Comité d'Autoprotecció del Centre, amb funcions de secretari/ària.
  • Formar part i assistir a les reunions de l'Equip Tècnic del Centre.
  • Direcció tècnica de l'equipament, el comandament i supervisió tècnica de la resta de personal adscrit al servei.
  • Establir el primer contacte amb l'usuari/a, familia o persona de referència per a identificar les expectatives i ajustar-les a la realitat del recurs.
  • Elaborar un expedient personal de cada usuari/a on es detallaran les dades socials i sanitàries bàsiques, un pla individual d'atenció pactat amb cada usuari/a, així com les accions i la documentació que es considerin oportunes per a realitzar el seguiment del seu compliment.
  • Realitzar el procediment per la instal·lació del servei de teleassistència municipal.
  • Informar, orientar i assessorar les persones grans respecte els recursos socials i generals del territori.
  • Coordinar i derivar a altres serveis de la comunitat.
  • Atendre les demandes dels usuaris/àries i els seus familiars, en l'horari establert a l'equipament, sempre que sigui necessari per la urgència de la situació.
  • Coordinar l'acompanyament dels usuaris/àries a consultes externes o a l'hospital i fer el seguiment.

Requisits: 

  • Grau universitari, preferiblement en l'àmbit social o de direcció i administració d'empreses.
  • Coneixements específics en RRHH, gestió de centres, gestió econòmica, o similar.
  • Coneixements i/o formació en gent gran.
  • Carnet de conduir B.
  • Persona empàtica i responsable.

S'ofereix:

  • Contracte eventual (inicialment 6 mesos) + indefinit.
  • Jornada  completa compactada.
  • Salari segons conveni.

Localitat, Província


RAVAL DE JESUS, Tarragona

Nivell Formatiu i Acadèmic mínim


Diplomat o enginyer tècnic

Permisos de Conduir


B

Vehicle propi


No es requereix vehicle propi.

Idiomes


No es requereix cap idioma específic.

Ocupacions


No es requereix cap ocupació específica.

Àmbits de selecció de candidats/as


Local

Comparteix aquesta oferta


Informació sobre Cookies

  • Aquest lloc web utilitza cookies pròpies i de tercers per recopilar informació que ajudi a optimitzar la seva navegació web.
  • No s'utilitzen cookies per recollir informació de caràcter personal.
  • Si continua navegant, considerem que accepta el seu ús. Pot obtenir més informació o conèixer com canviar la configuració, en la nostra Política de Cookies.