Director/a - Administrador/a per a centre d'avis de Jesús

Publicada: jueves, 18 de julio de 2024

Ho sentim, aquesta oferta va finalitzar el jueves, 24 de octubre de 2024 Ho sentim, aquesta oferta va finalitzar el jueves, 24 de octubre de 2024

Codi


137-SLO-2024

Descripció


T'agrada cuida dels altres? Tens dots de lideratge? I tens vocació de servei a la comunitat? T'estem buscant!

Vacants


1

Tasques:

  • Responsabilitzar-se de la gestió del pressupost com a centre de cost en totes les seves fases.
  • Responsabilitzar-se de la despesa del centre i de les seves compres.
  • Gestionar el fons de maniobra del centre.
  • Coordinar i organitzar les àrees d'atenció indirecta així com el seu personal.
  • Controlar, coordinar i supervisar els serveis que presten les empreses contractades.
  • Efectuar la tramitació administrativa derivada de la gestió pròpia del centre.
  • Gestionar la facturació d'estades dels residents.
  • Formar part del Comité d'Autoprotecció del Centre, amb funcions de secretari/ària.
  • Formar part i assistir a les reunions de l'Equip Tècnic del Centre.
  • Direcció tècnica de l'equipament, el comandament i supervisió tècnica de la resta de personal adscrit al servei.
  • Establir el primer contacte amb l'usuari/a, familia o persona de referència per a identificar les expectatives i ajustar-les a la realitat del recurs.
  • Elaborar un expedient personal de cada usuari/a on es detallaran les dades socials i sanitàries bàsiques, un pla individual d'atenció pactat amb cada usuari/a, així com les accions i la documentació que es considerin oportunes per a realitzar el seguiment del seu compliment.
  • Realitzar el procediment per la instal·lació del servei de teleassistència municipal.
  • Informar, orientar i assessorar les persones grans respecte els recursos socials i generals del territori.
  • Coordinar i derivar a altres serveis de la comunitat.
  • Atendre les demandes dels usuaris/àries i els seus familiars, en l'horari establert a l'equipament, sempre que sigui necessari per la urgència de la situació.
  • Coordinar l'acompanyament dels usuaris/àries a consultes externes o a l'hospital i fer el seguiment.

Requisits: 

  • Grau universitari, preferiblement en l'àmbit social o de direcció i administració d'empreses.
  • Coneixements específics en RRHH, gestió de centres, gestió econòmica, o similar.
  • Coneixements i/o formació en gent gran.
  • Carnet de conduir B.
  • Persona empàtica i responsable.

S'ofereix:

  • Contracte eventual (inicialment 6 mesos) + indefinit.
  • Jornada  completa compactada.
  • Salari segons conveni.

Localitat, Província


RAVAL DE JESUS, Tarragona

Nivell Formatiu i Acadèmic mínim


Diplomat o enginyer tècnic

Permisos de Conduir


B

Vehicle propi


No es requereix vehicle propi.

Idiomes


No es requereix cap idioma específic.

Ocupacions


No es requereix cap ocupació específica.

Àmbits de selecció de candidats/as


Local

Comparteix aquesta oferta


Informació sobre Cookies

  • Aquest lloc web utilitza cookies pròpies i de tercers per recopilar informació que ajudi a optimitzar la seva navegació web.
  • No s'utilitzen cookies per recollir informació de caràcter personal.
  • Si continua navegant, considerem que accepta el seu ús. Pot obtenir més informació o conèixer com canviar la configuració, en la nostra Política de Cookies.