Activitats de Gestió Administrativa. Programa SEFED

Activitats de Gestió Administrativa. Programa SEFED

Activitats de gestió administrativa.

Programa SEFED

El SEFED és un programa de simulació d'empreses amb finalitats educatives. Adreçat a: persones aturades en general interessades en formar-se o reciclar-se en el món de l’administració d’empreses.

L'aula adopta la forma i la distribució d’una oficina administrativa de 3 departaments (comercial, comptabilitat i RRHH). Aquestes tasques es combinen amb ofimàtica i gravació de dades.

Possibilitat d’intercanvis internacionals.

 
Objectiu: El Sefed és un programa de simulació d'empreses amb finalitats educatives.

L'objectiu és integrar l'alumnat en un context d'ambient laboral simulat, on viuran situacions reals de treball administratiu. 

És un curs destinat a aturats/ades interessats en formar-se o reciclar-se en el món de l'administració d'empreses.

MF0976_2: Operacions administratives comercials (160h)

MF0979_2: Gestió operativa tresoreria (90h)

MF0981_2: Registres Comptables (120h)

MF0980_2: Gestió auxiliar de personal (90h)

MF0973_1: Enregistrament de dades (90h)

MF0978_2: Gestió d’arxius ( 60h)

MF0233_2: Ofimàtica (190h)

Formació complementària: (20 hores)

Mòdul de pràctiques (80 hores)


Duració

900 hores