Informació del Servei

Informació del Servei

Característiques

Els serveis per a empreses que oferim consisteixen a publicar les ofertes de feina i trobar els/les millors candidats/es.

Les accions que la nostra agència realitzarà a la captació i gestió de les ofertes serà el següent:

1.Recerca d'ofertes de feina per mitjà de comercials de recursos humans, atenció telefònica, correu electrònic, xarxes socials, circulars a les empreses, etc ..
2.Publicació de les ofertes a la nostra pàgina web i taulers d'anuncis de la nostra entitat.
3.Realitzar una preselecció entre els usuaris que s'han inscrit a cada oferta mitjançant els mitjans citats anteriorment.
4.Procés d'entrevistes amb els demandants d'ocupació.
5.Lliurament i elaboració dels difrents tests psicotècnics i d'aptituds professionals per determinar de manera òptima els perfils dels treballadors   desocupats atesos.
6.Confecció d'un informe de cada candidat idoni, per tal de presentar-lo a les empreses que han ofert feina.
7.Estar en contacte amb l'empresa perquè ens indiqui el candidat/a o candidats escollits per poder gestinar les diferents entrevistes.
8.Finalment, un cop fet el seguiment de l'oferta, l'empresa que ha efectuat l'oferta serà qui esculli el candidat idoni i puguem tancar el procés.

Pel que fa a la captació de demandants d'ocupació realitzarem entrevistes per conèixer el seu perfil laboral i després fer sessions grupals tenint en compte el perfil de cada persona. En les entrevistes obtindrem:

1.Dades personals.
2.Dades acadèmiques.
3.Dades professionals.
4.Coneixements específics de la seva personalitat: aficions, carnets professionals de diferent índole, especialitzacions, idiomes, coneixements   informàtics, etc ..
5.Zona geogràfica per desenvolupar la seva feina.
6.Diferents dades segons ocupació demandada.