Activitats de gestió administrativa. Programa SEFED.

Inicio: lunes, 20 de noviembre de 2017

Volver a Cursos

Nom


Activitats de gestió administrativa. Programa SEFED.

Família


ADMINISTRACIÓ I GESTIÓ

Objectiu


El Sefed és un programa de simulació d'empreses amb finalitats educatives. L'objectiu és integrar l'alumnat en un context d'ambient laboral simulat, on viuran situacions reals de treball administratiu. És un curs destinat a aturats/ades interessats en formar-se o reciclar-se en el món de l'administració d'empreses.

Places


24

Data d'Inici i Finalització


De 20/11/2017 a 30/06/2018

Duració


800H

Organitza


Programa de Formació amb Compromís de Contractació gestionat per entitats de formació (FCC 2017). Organitza CFO Ajuntament de Tortosa Curs subvencionat pel Servei d'Ocupació de Catalunya i cofinançat pel Fons Social Europeu

Contingut


MF0976_2: Operacions administratives comercials (160h)

MF0979_2: Gestió operativa tresoreria (90h)

MF0981_2: Registres Comptables (120h)

MF0980_2: Gestió auxiliar de personal (90h)

MF0973_1: Enregistrament de dades (90h)

MF0978_2: Gestió d’arxius ( 60h)

MF0233_2: Ofimàtica (190h)

Formació complementària (20 hores)
Mòdul de pràctiques (80 hores)

TOTAL = 900 hores

Certificat de professionalitat de nivell 2 (ADGD0308)

Requisits de l'Alumne


Nivell Acadèmic o de Coneixements Generals

• Tenir el títol d’ESO o equivalent. • Tenir un Certificat de professionalitat de nivell 1 de la mateixa família i àrea professional. • Haver superat la prová d’accés a CFGM. • Haver superat la prova d’accés a la universitat +25 i/o 45 anys. • La superació de les proves d’avaluació de les competències claus de nivell 2.

Documents

Nom Acción